Administrativ blæksprutte der kan håndtere bogholderi og HR-funktion (København)

Om ITAGIL

ITAGIL er en veldrevet og succesrig IT-virksomhed med hovedkontor i Nærum. Vi er blevet udnævnt til Gazelle af Børsen i 3 år i træk, 3402-certificeret og vi vokser stadig. Vi er ca. 35 medarbejdere fordelt på vores kontorer i Nærum, Odense og Tønder, der supporterer og vedligeholder virksomheders IT-infrastruktur og –systemer. Vi lægger stor vægt på det kollegiale fællesskab blandt vores medarbejdere og arbejder systematisk efter vores motto ”we make IT easy” både internt blandt kollegaer og eksternt overfor vores kunder.

Jobbet:

Vi søger en administrativ blæksprutte der kan håndtere bogholderi- og HR-funktion på tværs af vores afdelinger men med base i Nærum. Vi har behov for en stabil kollega der selvstændigt kan styre administrative opgaver, vores bogføring og nogle HR-funktioner i samarbejde med den administrerende direktør og afdelingerne.

Du vil skulle stå for administrativ dialog med kunder og leverandører, herunder GDPR-problematikker, lønbogholderi og forberedelse til årsregnskab – og meget andet….

Afhængig af din profil kan det vise sig at være en deltidsstilling, men det er ikke afgørende for os.

Vores forventninger til dig:

  • Du skal kunne tale og skrive dansk og engelsk flydende
  • Solid erfaring med C5, debitor/kreditor bogføring
  • Overholde deadlines og terminer
  • Selvstændig og serviceminded
  • Højt niveau af professionalisme

Vi forventer at du lægger engagement og kvalitet i dit arbejde. Du vil få et job med stor frihed under ansvar.

Vi tilbyder:

Du bliver en del af en spændende og ung virksomhed. Du får et udfordrende og afvekslende job med fleksible, initiativrige og kompetente kolleger, som synes, det er sjovt at gå på arbejde, også når det går stærkt. Lønnen er efter kvalifikationer og forhandling.

Er du interesseret?

Har jobbet fanget din interesse, bedes du sende din ansøgning, med et foto og CV i docx. eller pdf format til: job@itagil.dk I emnefeltet skal du skrive: ”Admin/Bogf.”. Ansøgningsfrist og tiltrædelse hurtigst muligt.

Du skal kunne fremvise straffeattest og kunne tale, læse og forstå dansk.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Kim Pichard Nielsen på telefon: 53 72 90 40.

Vi indkalder løbende til samtaler.