Majbritt Lund
Prioriteret akut IT-support
Som tekstforfatter og rådgiver i forhold til onlinemarkedsføring går stort set alt mit arbejde i stå, når computeren ikke virker. Derfor er det overordentlig vigtigt for mig, at ITAGIL kan gå i gang med at løse akutte problemer med det samme. Senest oplevede jeg, at der gik under et døgn, fra jeg kontaktede dem angående en computer, der var helt død, til de havde genoplivet den og genskabt alle mine dokumenter. Men jeg har også oplevelsen af, at jeg er en reel prioritet, når jeg ringer om mindre presserende opgaver, så som at printeren ikke virker eller andet, der godt kunne vente. Som mindre virksomhed er det tit en risiko, at man bliver nedprioriteret i forhold til større kunder. Det bliver jeg ikke her. Udover små og store praktiske problemer med min computer, hjælper ITAGIL mig også, når min computer skal udskiftes. Dels rådgiver de mig om, hvornår tiden er inde, og dels finder de en model, der passer bedst til mine behov og sørger for at flytte alt relevant over.
Majbritt Lund
Majbritt Lund
Majbritt Lund
