Køge Kommune

Køge Kommune er dannet ved en sammenlægning af gl. Skovbo og gl. Køge Kommuner. Kommunen har ca. 56.300 indbyggere. Som arbejdsplads har Køge Kommune et højt fagligt ambitionsniveau. Målet er at skabe udviklende og tilfredsstillende arbejdsbetingelser, der sikrer personalets behov for trivsel og udvikling. Og samtidig varetage opgaver fleksibelt, effektivt og med høj kvalitet. Kommunen har 5.400 medarbejdere på 150 arbejdspladser.

Vi stod i Køge Kommune´s IT-afdeling med et akut behov for IT-kompetencer på et af vores driftsområder, og fandt ITAGIL lidt ved et tilfælde. Vi havde en rigtig god dialog omkring de kompetencer vi havde brug for, og vi fik mulighed for at interviewe den ITAGIL medarbejder vi i samarbejde havde matchet til opgaven. Køge Kommunes behov strakte sig over flere måneder og vi fik derfor en fleksibel og fordelagtig aftale med ITAGIL som var meget konkurrencedygtig på de elementer vi vurderer som afgørende for en kunderelation. Vi er vant til at arbejde med eksterne konsulenter, primært fra større konsulenthuse, men vi var bestemt imponeret over ITAGIL’s professionalisme og medarbejderens forståelse for de tekniske opgaver der skulle løses. Når vi en anden gang har brug for en interim IT-kompetence vil vi med sikkerhed også kontakte ITAGIL for at høre nærmere.

Ricki Sørensen – IT-driftsleder