OFFICE 365 TIL ERHVERV

ITAGIL yder effektiv og professionel Office 365 support til erhverv i øjenhøjde med den enkelte bruger. Uanset om du er nybegynder eller ekspert indenfor Office 365, så kan ITAGIL hjælpe dig igennem de udfordringer, du står med i dag.

Office 365 er Microsofts anerkendte cloud løsning, som samler hele det kendte Office-miljø i skyen. Heriblandt: Word, Outlook, Excel, PowerPoint, Exchange, Skype for Business og Sharepoint. Med Office 365 behøver du ikke punge ud til en lokal serverløsning. Du får i stedet, ved hjælp af Microsoft cloud teknologi, og til en fast lav månedlig pris, hele funktionaliteten både direkte på din computer og i online format, så du altid kan tilgå dine Office 365 produkter, uanset hvor du er.

 

OFFICE 365 TIL ERHVERV INKLUDERER:

  • Høj oppetid på 99,9%
  • Kompetent Office 365 support til både PC og Mac
  • Sikkerhed på allerhøjeste niveau
  • En fuld skalerbar løsning i forhold til jeres behov
  • Fordelagtig og fast månedlig pris

Microsoft har højt fokus på sikkerhed og stabilitet, og kan derfor generelt garantere en oppetid på hele 99,9%, og med deres Advanced Threat Protection, som ITAGIL altid anbefaler, opnås en af de mest sikre mail løsninger, der findes i dag.

 

ITAGIL HAR FOKUS PÅ DINE MULIGHEDER I OFFICE 365 TIL ERHVERV

ITAGIL har fra begyndelsen haft fokus på Office 365 til erhverv og de fantastiske muligheder, som løsningen giver vores kunder. Vi vil meget gerne holde et møde med jer og forklare, hvordan lige netop jeres virksomhed kan drage stor fordel heraf.

Vi hjælper både med implementering af Office 365 til erhverv, migrering fra jeres nuværende løsning og opsætning af et helt nyt miljø. Vi kan desuden yde Office 365 support på jeres eksisterende løsning, og vi varetager også gerne alle jeres licenser.

 

HVORFOR VÆLGE OFFICE 365 SUPPORT OG IMPLEMENTERING FRA ITAGIL?

ITAGIL følger dig trygt og professionelt igennem implementeringsprocesserne fra start til slut. Vi leverer en gennemtænkt plan for flytning af domæner, postkasser og anden data fra jeres eksisterende løsninger til Office 365, og vi slutter meget gerne hele processen af med at undervise jeres brugere i de nye muligheder, så I kommer bedst mulig fra start.

Vores medarbejdere er alle Office 365 certificererede og sikrer dig professionel rådgivning og vejledning gennem hele forløbet, uanset om I kommer fra et PC eller Mac miljø.

Vi tilbyder lave priser, der starter fra 300,- pr. support session, og kan både levere support i form af Quick Support, Remote Support og Onsite Support. Vi udarbejder gerne et konkurrencedygtigt og uforpligtende tilbud på en Office 365 løsning til din virksomhed.

Mere end 98% af vores kunder er yderst tilfredse med ITAGIL’s service og siger bl.a., at vi er effektive, professionelle og leverer høj værdi i forhold til omkostningerne.

Vi er stolte over vores certificeringer og tildelinger, som vi arbejder hårdt for at opnår hver eneste dag, så du er sikker på, at vores løsninger altid lever op til de høje kvalitets- og sikkerhedskrav, der er påkrævet.