Da jeg skulle starte egen virksomhed, var jeg på udkig efter en leverandør, hvor jeg kunne få en samlet alt-i-en løsning til en rimelig pris. Jeg valgte ITAGIL, fordi de imødekom mine behov for hosted hjemmeside, mail samt virusbeskyttelse. Som lille virksomhed føler jeg mig godt hjulpet af ITAGIL og priserne er overkommelige. Jeg oplever en stor tryghed og høj grad af funktionalitet ved brug af Hosting hos ITAGIL. Det tydeligste tegn er, at jeg ikke mærker reduktion i service i forhold til mine erfaringer fra store virksomheder, og samtidigt har jeg nu friheden til at tilrettelægge den løsning, der passer mine behov bedst. Jeg har synkroniseret min mail, min kalender og mine kontaktpersoner med min iPhone og min iPad, hvilket har gjort min hverdag meget lettere. Nu kan jeg konstant være opdateret i mit arbejde. Jeg har oplevet, at få hjælp til andre ting foruden it-support. Da min harddisk brød sammen, var ITAGIL der med det samme og fik reddet den, så intet gik tabt. Jeg anbefaler jævnligt ITAGIL til mine klienter, da jeg oplever ITAGIL som en konkurrencedygtig virksomhed med god service. Når jeg ringer, hjælper de med det samme.

Janne Larsen Direktør

Læs mere

Vi valgte ITAGIL, ikke alene for de lave priser, men også fordi ITAGIL er en stabil virksomhed med de nødvendige IT-kompetencer, vi skal bruge. Tidligere havde vi vores servere placeret internt, og dertil havde vi en fast serviceaftale med et andet IT-firma, men nu oplever vi mere stabilitet, fleksibilitet og mere tryghed, idet vi ikke længere læner os op ad en person. Til at begynde med var vi meget bekymrede for overgangsperioden, da vi forventede et break på 1 uge eller 14 dage, hvor vi ville ligge stille. Overgangen fungerede dog perfekt og uden nogen komplikationer. Yderligere er vi meget tilfredse med den hostede løsning, som ITAGIL har givet os, fordi den giver os større frihed. Nu synkroniserer vi vores system med blandt andet vores PC’er og iPhones. Dette indebærer også, at vi har mulighed for at arbejde hjemmefra og på rejser uden at skulle medbringe tunge computere. ITAGIL har ikke kun givet os større frihed, men ligeledes også øget IT-sikkerheden. Vi har en backupløsning som indebærer, at det nu er ITAGIL's ansvar at sørge for, at vores system og data genskabes, hvis der skulle ske noget. Afslutningsvis kan jeg tilføje, at svartiderne er perfekte, at konsulenterne er forståelige og professionelle, og at IT-support behovene bliver løst hurtigt – nogle gange lidt for hurtigt. Så kort og godt anbefaler jeg selvfølgelig ITAGIL til andre.

Poul Wienecke - CFO - Finans direktør

Læs mere

Som tekstforfatter og rådgiver i forhold til onlinemarkedsføring går stort set alt mit arbejde i stå, når computeren ikke virker. Derfor er det overordentlig vigtigt for mig, at ITAGIL kan gå i gang med at løse akutte problemer med det samme. Senest oplevede jeg, at der gik under et døgn, fra jeg kontaktede dem angående en computer, der var helt død, til de havde genoplivet den og genskabt alle mine dokumenter. Men jeg har også oplevelsen af, at jeg er en reel prioritet, når jeg ringer om mindre presserende opgaver, så som at printeren ikke virker eller andet, der godt kunne vente. Som mindre virksomhed er det tit en risiko, at man bliver nedprioriteret i forhold til større kunder. Det bliver jeg ikke her. Udover små og store praktiske problemer med min computer, hjælper ITAGIL mig også, når min computer skal udskiftes. Dels rådgiver de mig om, hvornår tiden er inde, og dels finder de en model, der passer bedst til mine behov og sørger for at flytte alt relevant over.

Majbritt Lund

Læs mere

Goodmorning Technology fik anbefalet ITAGIL, på et tidspunkt hvor vi oplevede en række udfordringer med vores IT-systemer. For os gjaldt det om at finde en samarbejdspartner, der kunne reagere hurtigt og professionelt på vores akutte it-support behov. Det kan ITAGIL til fulde. Vi føler os trygge og velinformeret om de løsninger og muligheder der bliver præsenteret til vores type virksomhed og kan dermed træffe de nødvendige beslutninger med sindsro. Vores IT består af et blandet miljø af både Mac, PC og server. Især her har ITAGIL demonstreret overblik og faglig kompetence, når vores systemer skal tale sammen på tværs af platforme. Kort sagt: ITAGIL leverer lynhurtig respons og god sparring til løsninger i relation til en virksomhed som vores. Derfor: Vi kan varmt anbefale ITAGIL som samarbejdspartner.

Lars Thomsen - Managing Director

Læs mere

NoiseLimit was a rapidly expanding global company, and it was therefore necessary to have a solid foundation both in the organisation and in the technology surrounding us. Early on, we chose to outsource our IT-function to ITAGIL and hereby make ITAGIL part of our solid foundation. This decision was no mistake. As a global company with employees in both Europe and Asia, we were very dependent on reliable systems and fast access to support in case of emergency. ITAGIL understood our needs, and was able to provide service which was both reliable and efficient. ITAGIL made it easy for us to focus on our core business, while they did a great job at maintaining our cross country IT-infrastructure. Through ITAGIL, our employees had access to qualified IT-support 24/7, and the synchronised file access across the world was always available. ITAGIL had the capabilities to successfully help a global company like ours

Torben B. Lange - CEO

Læs mere

Vi oplevede tidligere at vi spildte meget tid på at vente på IT-support, da vi havde en travl ”in-house”-medarbejder. Derfor undersøgte vi mulighederne for ekstern IT-support på internettet. Her fandt vi ITAGIL som vi valgte på grund af deres rimelige og konkurrencedygtige priser. Nu får vi hjælp et sekund efter at problemerne opstår, og dermed undgår vi spildtid. Derudover taler ITAGIL's konsulenter et forståeligt sprog, de har en god viden og er meget professionelle. De holder os opdaterede om opdateringer og de forklarer os problemstillingerne inden de løser dem. Så der er ikke noget at sætte en finger på, det fungerer bare. Nu får vi løst vores IT-problemer med det samme og på en let og forståelig måde, så ITAGIL lever op til vores forventninger til en IT-virksomhed. Vi ved også hvad vi har at forholde os til med vores Rammeaftale, og muligheden for at følge vores forbrug på nettet, gør at vi kan holde os opdateret. Men det bedste er at det kører meget hurtigere end tidligere - det rykker og vi kan se resultater - så vi giver ITAGIL UG, da vi er overordentligt tilfredse.

Malene Hescher - Regnskabsmedarbejder

Læs mere

I vores samarbejde med ITAGIL, der drejede sig om overgang til ny virtualiseret server, Office 365 og nyt tandlægesystem, oplevede vi ITGIL og den tilknyttede konsulent som yderst kompetente og hurtige til at forstå vores problemstillinger. ITAGIL havde det fulde overblik i hele implementeringen og opstod der uforudsete problemer, assisterede ITAGIL prompte og det er altafgørende for en praksis som vores. Selvom ITAGIL ikke selv laver tandlægesystemer kan de håndtere kommunikationen mellem vores tandlægesystemleverandør og os, så vi ikke skal koncentrere os om de tekniske problemer. Det var meget betryggende at vide at ITAGIL havde hånd om processen, kunne formidle det teknisk komplicerede til os og vi altid kunne få fat i en konsulent, hvis behovet opstod. Efterfølgende hjælper ITAGIL os stadig med dagligdags it-support, remote backup og indkøb af nyt udstyr og software. Vi kan derfor varmt anbefale ITAGIL til andre i vores situation.

Jan Kublitz - Tandlæge

Læs mere

Vi er virkelig glade for ITAGIL's spamfilter. som vi har brugt siden januar 2009. Før det blev sat op, modtog alle medarbejdere mellem 50-100 spammails om dagen, men de forsvandt fra den 1. dag, filteret var sat op. Det er desuden let at sortere, om der er særlige mails vi gerne vil have leveret fra filteret. Spamfilteret har kort og godt gjort vores arbejdsdag mere effektiv, da vi ikke skal starte dagen med at frasortere irrelevante e-mails. Det er næsten, som om der slet ikke findes spammails. Kombineret med vores generelle samarbejde med ITAGIL, føler vi os i trygge hænde

Lennart Søby - QA & IT-manager

Læs mere

På grund af virksomhedens størrelse og placeringen af Ethertronics hovedkontor i USA valgte vi ITAGIL som vores eksterne IT-afdeling. Det giver Ethertronics Europe den nødvendige fleksibilitet, som vi har brug for. For at de "corporate" ting skulle fungere internt og i samarbejde med vores US-afdeling, fik vi hjælp fra ITAGIL til at løse vores IT-support behov. Dertil fungerer ITAGIL's remote support fantastisk godt, og hvis vi har brug for det kommer de ud til os – også med kort varsel. Den rådgivning vi har fået er forståelig, og vi oplever, at det er let at kommunikere med ITAGIL's medarbejdere. Vi har indgået en rammeaftale med et fast antal timer til fair priser - det er den model vi ønskede. Alt i alt har ITAGIL indfriet Ethertronics Europe’s ønsker til et IT-firma.

Michael Christensen - Program Manager

Læs mere

Vi er stolte over vores certificeringer og tildelinger, som vi arbejder hårdt for at opnå hver eneste dag, så du er sikker på, at vores løsninger altid lever op til de høje kvalitets- og sikkerhedskrav, der er påkrævet.