IT-Support for alle typer virksomheder

”Kom i sikre hænder med professionelle konsulenter fra ITAGIL”

mødelokale - mand præsenterer på et verdenskort for en grupper der sidder rundt om et bord.

Vil du gerne være sikker på at undgå dyr nedetid i fremtiden?

Vi tilbyder IT support 24/7 med erfarne og certificerede IT-konsulenter til rådighed. Uanset om det er hardwaren eller softwaren, der driller, så behandler vores IT support din sag hurtigt og effektivt.

Vi sørger for, at din virksomhed hurtigt kommer videre med driften, når jeres IT volder problemer.

 

MED IT SUPPORT FRA ITAGIL FÅR DU:

  • Fast lav pris – fra 300,- pr. session
  • Engagerede fuldtidsprofessionelle IT-konsulenter med forretningsforståelse
  • Mulighed for 24/7 support
  • Hurtig løsning af kendte problemer

Hvad er IT-Support?

På et bogstaveligt niveau er IT-Support en utrolig bred betegnelse, der refererer til enhver hjælp, der ydes med teknologirelaterede produkter og tjenester. I forretningsmæssige omgivelser består rollen som en it-teknisk supporter primært i at hjælpe med at overvåge og vedligeholde computersystemer og netværk på tværs af en organisation.

Hvad er IT-Drift?

IT-Drift betegner selve driften af jeres servere og netværk, herunder opdateringer, overvågning og backup. Det er den IT-Drift ansvarlige der bør definere den måde, en organisation administrerer software og hardware på. Afdelingen yder også anden IT-Support, såsom netværksadministration, enhedsadministration, mobilabonnementer og helpdesk af enhver art.

Fleksibel IT-Drift for alle typer virksomheder

”Altid på pletten, når du har brug for det”

it drift - personer i et mødelokale der tilrettelægger og planlægger ved brug af computer og tablets

Med en IT drifts-aftale fra ITAGIL undgår din virksomhed unødvendig nedetid. Vi påtager os nemlig det fulde ansvar for driften af din IT løsning – helt ned til de enkelte enheder på jeres netværk. Vores rammeaftale danner grundlaget for jeres IT drift og sikkerhed. Samtidig leverer vi en gennemarbejdet Service Level Agreement, der også indbefatter løbende dokumentation og opdateringer af IT driften.

 

MED ITAGIL SOM LEVERANDØR PÅ DIN IT DRIFT, VIL DU BLANDT ANDET OPLEVE:

  • Vi fungerer som jeres egen IT-afdeling
  • Professionelle og engagerede IT-konsulenter
  • Attraktiv pris fra 600,- pr. time
  • IT-problemet er løst eller kortlagt indenfor 24 timer

ITAGIL – Din partner inden for IT Support og IT Services

”Det er som at have sin egen IT-afdeling med minimum 10 ansatte”

it dapartment - garderobe med 12 jakkesæt på bøjler

Professionel IT support er en vigtig sikkerhedsline indenfor al erhverv. Sker det en dag, at virksomhedens IT-system går ned, kan det nemt blive en stopklods for den daglige drift.

Og kontinuerlige IT-problemer kan i sidste ende give røde tal i omsætningen. Selv små udfordringer kan resultere i, at man løbende bruger for lang tid på at finde løsninger – tid som kunne være brugt på vigtigt arbejde i stedet.

Vi tilbyder IT support indenfor områderne: Quick Support, Remote Support eller Onsite Support.
Benytter du dig af IT support fra ITAGIL, får du en kompetent og professionel behandling, der altid er i øjenhøjde med den enkelte bruger.

En af vores fornemmeste opgaver er igennem vores store erfaring og indgående kendskab at identificere eventuelle underliggende fejl på IT-systemet ud fra overfladiske symptomer.

Vi yder altid proaktiv og forebyggende IT support, så både dit aktuelle problem løses og mulige fremtidige problemer undgås mest effektivt – således sparer du kostbar tid, og vi får glade og tilfredse kunder.

ITAGIL – we make IT easy

Outsourcing af din IT

”Outsource din IT og tænk ikke mere på IT”

outsourcing - it - skrivebord med skærm computer keyboard tablet og mobiltelefon

Vi tilbyder en bred vifte af muligheder for outsourcing og support af jeres IT-infrastruktur.

Om I har behov for hjælp til en mindre supportopgave nu og her, eller en mere kompleks og længerevarende opgave, er underordnet – vores konsulenter er altid udrustet og parate til at træde til og løse opgaven på bedst mulig vis.

Vores konsulenter er omstillingsparate, fleksible og dygtige til at indgå i teams og samarbejde. Dette gør os i stand til at agere som jeres egen interne IT-afdeling – både på drift og support.

Alle vores konsulenter er Microsoft-certificerede, professionelle og besidder en stor portion brancheerfaring.

Ved at outsource din IT opnår du flere fordele:

  • I reducerer omkostninger
  • Datasikkerheden er i top og overholder lovkrav
  • I sparer pladsen til en intern IT-afdeling
  • I undgår fravær ved sygdom, ferie og barsel m.m.

Derfor skal du vælge ITAGIL – også gerne inden din IT driller

”IT-Support der bare spiller”

Ekstern IT support hos ITAGIL er i sidste ende en økonomisk gevinst for dig. Med den rette samarbejdspartner kan din virksomhed undgå kostbar nedetid og hurtigere fortsætte arbejdet, hvis et problem opstår.

Derudover betaler du, som Ad hoc kunde, kun efter behov eller, som Rammeaftale kunde, et fordelagtigt fast beløb pr. kvartal. I begge tilfælde er dette typisk en stor besparelse i forhold til omkostningerne ved selv at opretholde en intern IT afdeling.

Vores dygtige og erfarne IT konsulenter sidder klar ved telefonerne til at give dig effektiv IT support hele døgnet rundt alle årets dage. Vi løser jeres problemer på både PC, Mac, tablets og mobile enheder og tilbyder faste lave priser, der starter fra 300,- pr. support session. Vi udarbejder gerne et uforpligtende og yderst konkurrencedygtigt tilbud på IT Support til din virksomhed.

Mere end 98% af vores kunder er yderst tilfredse med ITAGIL’s service og siger bl.a., at vi er effektive, professionelle og leverer høj værdi i forhold til omkostningerne.

Yes, vi supporterer også Apple

”Mac, iPad, iPhone og Apple Watch”

apple support - macbook pro med itagil website - computer står på hvidt bord med en kop cafelatte og en apple mobiltelefon

Apple’s Jeremy Butcher delte en statusrapport, under den årlige Jamf Nation User Conference, om sin virksomheds succes, herunder at 100 procent af Fortune 500-virksomheder bruger Apple-produkter. Også i 2019 er der hundredvis af forskellige organisationer, der har over 10.000 Apple-enheder implementeret.

Apples succes forstærkes af nylige undersøgelser, der viser, at 59 procent af de studerende på videregående uddannelser vælger en Mac, og tre ud af fire ansatte vælger Apple, når de får valget.

For disse store organisationer siger Butcher, at Apple fokuserer på fire søjler – sikkerhed, styring og implementering, identitet og produktivitet.

Talene for Apple-brugere i Danmark er også stort – især er det større virksomheder der har taget Apple’s produkter til sig, hvor de anvendes og integreres i virksomhedens daglige drift.

Det er fakta som ikke kan ignoreres og derfor indgår Apple-produkter naturligvis også i vores IT-Support.

Lær mere om hvordan vi kan hjælpe med support til apple

IT-Vagtordning – Support Natteravne

”Få Support efter arbejdstid og på helligdage”

it natteravne - en flok nørder der koder løs i nattens mørke - en sidder ned tre andre står og kigger med på hans skærm - de ser glade og tilfredse ud

IT kører hele døgnet rundt og desværre er det ikke programeret til at gå galt kun på hverdage. Det er slet ikke programmeret til at gå galt, men gør det allgevel fra tid til anden.

Derfor kan det være nødvendigt for nogle virksomheder at kunne få hjælp hele døget rundt, 365 dage om året.

Med en Rammeaftale hos ITAGIL har du også mulighed for et tilkøb af en IT-Vagtordning, så du er dækket alle dagens timer – også der hvor din IT beslutter sig for at skabe udfordringer.

Lær mere om vagtordning her

IT-Support der passer dine behov

”Vælg den rette aftale for din virksomhed”

handshake - håndtryk - to mæd iført jakkesæt giver hånd

Vi tilbyder dig tre forskellige aftaler:

Ad Hoc

Til dig der blot skal bruge support når behovet opstår. Vi har som udgangspunkt en reaktiv tilgang til jeres IT løsning, og vi sidder klar til at assistere jer inden for vores almindelige åbningstid.

Rammeaftale

Som Rammeaftalekunde har ITAGIL en proaktiv tilgang til jeres IT-løsning. Vi overvåger, opdaterer og dokumenterer løbende alle elementer i jeres IT-løsning.

I får tilknyttet en teknisk ansvarlig konsulent, der har det overordnede ansvar for jeres virksomhed hos os.

Den mindste Rammeaftale er på 10 timer i kvartalet, som kan bruges på alle vores services. 

All Inclusive

Dette er en budgetsikret abonnementsordning på drift og brugersupport, hvor vores arbejdsmetodik er den samme
som på Rammeaftalen.

Men i stedet for at I har en fast pulje timer, kan I her frit gøre brug af os ifm. brugersupport og drift.

Se aftaler og priser her
Ad Hoc
895,-
pr time

Når behovet opstår står vi klar inden for vores almindelige åbningstid.

Faktureres pr halve time
Betal efter forbrug
Support fra 8-17 (fredag 8-16)
All Inclusive
399,-
pr måned pr bruger

En abonnementsordning der giver tryghed for budgettet med ubegrænset support. Kræver et minimum af 15 aktive brugere.

Fri support & drift
Budgetsikring
Fast teknisk kontaktperson
Mulighed for 24/7 support

Almindelige spørgsmål i forbindelse med IT-Support

Hvilken samarbejdsform passer bedst til mig?

Når du bliver kunde hos os, skræddersyer vi din løsning, så den passer dine behov. Det samme gælder samarbejdsform. Vi afklarer i opstartsprocessen, hvilken aftale der er mest fordelagtigt for dig og kommer med anbefalinger, hvis dit behov udvikler sig.

Hvad betyder det at outsource sin IT

Outsourcing af IT-supporten betyder at du i stedet for at have lokale medarbejdere til at tage sig af jeres IT, så bestiller du hjælpen udefra. Det sparer dig for både plads, mandskab og resourcer. Samtidig slipper du for at dine support-medarbejdere ikke er tilstede på grund af ferie, sygdom og helligdage m.m. Vi står altid klar til at hjælpe dig.

Kan I overtage min computer?

Vi tilbyder fjernsupport eller remote support, som det hedder på engelsk. Så længe internetforbindelsen til computeren fungerer, kan vi få adgang til at styre din computer fra hvor vi sidder (kun med din accept naturligvis). Virker internettet ikke, kan en køretur blive nødvendig. Om det er dig eller os der kører, bestemmer du.

Kan man få support på Engelsk?

But of course you can, We do speak English and our phone system will even tell us if the user has chosen English. That way we will be ready to help right away in the preferred language. 

Udskil dig fra mængden – Vælg en stabil IT-Support

Vi tager kærlig hånd om dine IT-udfordringer

“Vi valgte ITAGIL fordi de virkede professionelle, personlige og fordi firmaets størrelse er passende til os. Vi har en hybrid løsning bestående af egen server og hosted elementer som vi oplever meget positivt, og vi kan lide den fleksibilitet løsningen har givet os. Det er især en fordel at vi har adgang til vores server hjemmefra, da vi har mange arbejdstimer i løbet af en uge. Vi oplever at ITAGIL’s konsulenter både er professionelle og lette at komme i kontakt med ved daglig IT-Support og IT-Drift – Det er meget vigtigt for os, så det sætter vi pris på, og derfor kan vi helt klart anbefale ITAGIL til andre.”

Brian Sheldon

Partner, ag5

“Vi valgte ITAGIL, ikke alene for de lave priser, men også fordi ITAGIL er en stabil virksomhed med de nødvendige IT-kompetencer, vi skal bruge. Tidligere havde vi vores servere placeret internt, og dertil havde vi en fast serviceaftale med et andet IT-firma, men nu oplever vi mere stabilitet, fleksibilitet og mere tryghed, idet vi ikke længere læner os op ad en person. Afslutningsvis kan jeg tilføje, at svartiderne er perfekte, at konsulenterne er forståelige og professionelle, og at IT-Support behovene bliver løst hurtigt – nogle 2gange lidt for hurtigt. Så kort og godt anbefaler jeg selvfølgelig ITAGIL til andre.

Poul Wienecke

CFO – Finans direktør, Cleanfield ApS

KONTAKT OS I DAG!

Derfor skal du vælge ITAGIL til din næste IT-Support/IT-Drift opgave

En effektiv IT drift sparer din virksomhed for spildtid, da I fremover vil undgå længere offline-perioder. Vores dygtige og erfarne IT-teknikere har den seneste viden om effektivisering omkring driften af jeres IT-infrastruktur – dermed kan vi sikre jeres virksomhed en stabil og sikker IT løsning.

Vi tilbyder en fast lav pris fra 600,- pr. time, og vi strikker gerne et konkurrencedygtigt tilbud på IT drift sammen til din virksomhed.

Vi er helt med på, at der findes tungere og lettere opgaver indenfor IT drift, og det skal vores kunder også have gavn af. For eksempel løser vi opgaver indenfor Quick Support, hvor vores kunder kun trækkes en halv time ud fra rammeaftalens fastlagte pris. Altså regner vi ikke altid efter pr. påbegyndt time, som man ellers ofte ser. Alt support foregår via Remote Support eller Onsite Support.

Indenfor IT drift har vi en kundetilfreds på 98%.

Læs mere om vores løsninger her

IT-Sikkerhed

Der er mange vigtige elementer, når man taler om IT-sikkerhed. Firewall, antivirus, overvågning, IT-politik, kryptering, backup, replikering og GDPR m.m. Få styr på det hele.
 

Mere info

Microsoft 365

Kom i hus med hele Microsoft Office pakken; Word, Excel, Powerpoint og Teams så alle medarbejdere kan arbejde på tværs af hele virksomheden.
 

Mere info

IT-Konsulent

Få hjælp med at ligge en strategi for din IT-infrastruktur. Få styr på virksomhedens filer, både lokalt og i skyen. Vi guider dig med hensyn til indkøb, opsætning og vedeligeholdelse.

Mere info