NOC – SOC- SIEM

Professionel tilgang til cybersikkerhed

Kontakt os

ITAGIL tilbyder tilpassede services baseret på kundeindividuelle SLA på

NOC (Network Operations Center) SOC (Security Operations Center) og SIEM-løsninger (Security Information & Event Manager).

Cybersikkerhed tilpasset din virksomhed

NOC

Vores supportere og konsulenter monitorerer løbende vores kunders infrastruktur, eksempelvis:

  • Firewalls
  • Netværks enheder
  • Servere (VM´s)
  • Wifi
  • Databaser
  • Diverse software og services

Vi kan agere på kundens egne systemer eller benytte vores egne multi-tenant systemer til at løse opgaven.

Afhængig af de indgåede SLA (Service Level Agreement) på området reagerer ITAGIL 24/7 på opståede hændelser i infrastrukturen.

SOC

Vores supportere og konsulenter monitorerer løbende vores kunders sikkerhedsdata der genereres fra værtssystemer, eksempelvis:

  • Overvågning af sikkerhedshændelser
    • Sporing
    • Respons
    • Rapportering/indberetning
  • Administration og opdatering af sikkerhedsenheder
  • Drift og overvågning af IDS (Intrution Detection System)

Vi kan agere på kundens egne systemer eller benytte vores egne multi-tenant systemer til at løse opgaven.

Afhængig af de indgåede SLA (Service Level Agreement) på området reagerer ITAGIL 24/7 på opståede hændelser.

to personer står med ryggen til

SIEM

SIEM-løsningen skal agere bindeled mellem overvågningen, opsamling af logdata og alarmering til NOC eller SOC afhængig af hændelsen. ITAGIL arbejder sammen med flere førende SIEM-leverandører der hver har sine fordele og enkelte ulemper.

Læs mere om vores løsninger her