ITAGIL tilbyder tilpassede services baseret på kundeindividuelle SLA på
NOC (Network Operations Center) SOC (Security Operations Center) og SIEM-løsninger (Security Information & Event Manager).
NOC
Vi monitorerer, overvåger og reagerer på vores kunders kritiske IT-infrastruktur.
SOC
Vi overvåger, analyserer og beskytter vores kunders netværksinfrastruktur og sikkerhedsdata.
SIEM
Vi benytter de førende software-løsninger og logsamlere på området og tilpasser til vores kunders individuelle behov.
Cybersikkerhed tilpasset din virksomhed
NOC
Vores supportere og konsulenter monitorerer løbende vores kunders infrastruktur, eksempelvis:
- Firewalls
- Netværks enheder
- Servere (VM´s)
- Wifi
- Databaser
- Diverse software og services
Vi kan agere på kundens egne systemer eller benytte vores egne multi-tenant systemer til at løse opgaven.
Afhængig af de indgåede SLA (Service Level Agreement) på området reagerer ITAGIL 24/7 på opståede hændelser i infrastrukturen.
SOC
Vores supportere og konsulenter monitorerer løbende vores kunders sikkerhedsdata der genereres fra værtssystemer, eksempelvis:
- Overvågning af sikkerhedshændelser
- Sporing
- Respons
- Rapportering/indberetning
- Administration og opdatering af sikkerhedsenheder
- Drift og overvågning af IDS (Intrution Detection System)
Vi kan agere på kundens egne systemer eller benytte vores egne multi-tenant systemer til at løse opgaven.
Afhængig af de indgåede SLA (Service Level Agreement) på området reagerer ITAGIL 24/7 på opståede hændelser.
SIEM
SIEM-løsningen skal agere bindeled mellem overvågningen, opsamling af logdata og alarmering til NOC eller SOC afhængig af hændelsen. ITAGIL arbejder sammen med flere førende SIEM-leverandører der hver har sine fordele og enkelte ulemper.