IT-Support & Drift

Som at have sin egen IT-afdeling – Bare bedre

Kontakt os

IT-SUPPORT DER ER NEMT

Hos ITAGIL er vi eksperter i IT-Support og hjælper hver dag alle slags virksomheder med deres IT-drift.

Intet problem er for småt og intet er for stort – Vores motto er “we make IT easy”

Vi leverer IT hjælp til alle typer virksomheder

Hvorfor skal I outsource jeres virksomheds IT-support?

Med outsourcet IT-support kan jeres virksomhed opnå en lang række fordele, heriblandt:

  • Undgå dyr nedetid
  • Sygdom, ferie og helligdage vil aldrig påvirke jeres IT-drift
  • Skalerbar løsning – I kan have 1 eller 100 medarbejde og de kan alle få support 24/7.
  • Tryghed – Vi er certificerede specialister, der er eksperter i IT-support med et højt serviceniveau.
  • Budgetsikkerhed – Ingen uforudsete udgifter.

Hos ITAGIL har vi i over 20 år hjulpet vores kunder med IT-support. Det er en af vores kernekompetencer, som vi hjælper over 1000 virksomheder med i dag.

Vi har afdelinger i København, Odense og Tønder, og yder derfor IT-support for virksomheder på Sjælland, Fyn og i Sønderjylland.

Vores filosofi er, at IT-support hos ITAGIL skal have den samme fornemmelse som, hvis man havde sin egen interne IT-afdeling. En måde vi efterlever dette er gennem vores træning af IT-konsulenter. Udover at besidde en bred viden inden for IT, så er der ligeledes også et fokus på forretningsforståelse. Sådan kan vores konsulenter altså yde en support, der passer til jeres virksomheds behov.

I tilbagemeldingerne fra vores kunder er mere en 98% tilfredse med, den måde vi løser deres supportopgaver. Dét er vi naturligvis meget stolte over, og det understrege at “højt serviceniveau” ikke blot er noget, som vi siger, men noget vi leverer!

it-supporter på opkald med høretelefoner

Men er det ikke farligt at outsource noget så vigtigt som IT?

Vi vil hellere vende spøgsmålet om, og spørge om det ikke er mere farligt at lade sine medarbejdere håndtere dagligdagens IT-problemer?

IT-problemer påvirker jeres medarbejderes produktivitet og hvis de skal til at fixe dem selv, så koster det også deres tid. Ressourcer der kunne have været brugt på jeres kerneforretning.

Før man har set sig om, så har man pludselig brugt 3 timer på at få en printer til at virke, ens indbakke ”ulæst” er tocifret og der sidder en utålmodig kunde og venter i mødelokalet.

Ekstern IT-Support løser disse problemer. Om det er via fjernskrivebord eller på lokation, så har jeres virksomhed altid en dedikeret IT-mand klar til at løse problemet. Hurtigt og effektivt.

IT-support og sikkerhed

Hos ITAGIL er IT-sikkerhed en topprioritet (såvel som en kernekompetence) og dette gælder selvfølelig også når det kommer til IT-support.

Vi har derfor en lang række sikkerhedsprotokoller, når det kommer til at yde IT hjælp til vores kunder. Vi er desuden ISAE 3402 certificeret såvel som godkendt SKI leverandør.

Hvis jeres virksomhed har spørgsmål eller ønsker til jeres IT-sikkerhed, kan man læse mere om vores service

to personer står med ryggen til

Vi valgte ITAGIL som it-vagt leverandør til flere af vores kritiske IT-forretningsområder, og selvom de ikke er de største spillere på markedet, er vi meget tilfredse med, hvordan de løser opgaverne og opfylder vores behov. Deres medarbejdere udviser stor fokus på kundeservice og er altid lydhøre for vores input til samarbejdet.

Michael Viehweg / Dansk Retursystem

Lille, mellem eller stor? – ITAGIL har en løsning til alle slags erhverv

Ad Hoc
995,-
pr time

Når behovet opstår står vi klar inden for vores almindelige åbningstid.

Faktureres pr halve time
Betal efter forbrug
Support fra 8-17 (fredag 8-16)
Support- & driftsaftale
Fra 499,-
pr bruger pr måned

En abonnementsordning der giver tryghed for budgettet med ubegrænset support. Kræver et minimum af 15 aktive brugere.

Fri support & drift
Budgetsikring
Fast teknisk ansvarlig
Mulighed for 24/7 support

IT-Support 24/07 – 365 dage om året

IT kører døgnet rundt, for desværre er IT ikke programmeret til kun at gå galt på hverdage.

Derfor kan det være nødvendigt for nogle virksomheder at kunne få hjælp hele døgnet rundt, 365 dage om året.

Med en rammeaftale hos ITAGIL er der mulighed for et tilkøb af en IT-Vagtordning, så jeres virksomhed er dækket alle dagens timer – også når der ikke er nogen på kontoret.

Vores løsninger er skalerbare og vi justerer gerne jeres aftale efter behov. Så kan I skrue op og ned for det niveau i har brug for.

Der kan desuden kombineres IT-Vagtordning med vores Server Monitorering. Her har vi mulighed for at reagere proaktivt på eventuelle udfordringer i virksomhedens IT-infrastruktur, døgnet rundt.

2 it-supportere griner

Stadig ikke sikker på om IT-support er for jer?

Vi er helt med på, at det kan være lidt af en jungle at finde det rigtige IT-firma til at varetage jeres virksomheds IT-support.

Hvad hvis jeres medarbejdere ikke ”taler IT”? Hvad hvis I har brug for mere en IT-support? Hvad hvis I allerede har en mindre IT-afdeling?

  • Vores konsulenter kan tale med alle i virksomheden. Om det er jeres egne IT-folk, HR eller salgsafdelingen kan I være sikker på, at jeres problemer bliver løst i et sprog alle kan være med på.
  • ITAGIL er en full-service IT-virksomhed. Vi er leveringsdygtige i IT på alle fronter. Om det er IT-sikkerhed, GDPR, softwareudvikling, hosting, indkøb af hardware osv. så kan vi hjælpe jeres virksomhed.
  • Vi arbejder ofte sammen med interne IT-afdelinger og har altid fundet, at dette kun ses som en bonus for egen IT-afdeling.
person sidder ved computer

IT-support er for virksomheder der vil have

Ofte stillede spørgsmål til IT-support

Hvilken samarbejdsform passer bedst til vores virksomhed?

Hos ITAGIL skræddersyer vi jeres IT-løsning. Det samme gælder samarbejdsform. Vi afklarer i opstartsprocessen, hvilken aftale der er mest fordelagtigt for jeres virksomhed.

Hvad betyder det at outsource sin IT

Outsourcing af IT-supporten betyder at i stedet for at have egne medarbejdere til at tage sig af IT, så bestiller man hjælpen udefra. Det sparer virksomheden for både plads, mandskab og ressourcer.

Kan I overtage min computer?

Vi tilbyder fjernsupport eller remote support. Så længe internetforbindelsen til computeren fungerer, kan vi få adgang til at styre ens computer fra hvor vi sidder (kun med din accept naturligvis). Virker internettet ikke, kan en køretur blive nødvendig. Om det er jer eller os der kører, bestemmer I.

Kan man få support på Engelsk?

We do speak English and our phone system will even tell us if the user has chosen English. That way we will be ready to help right away in the preferred language.

Læs mere om vores løsninger her