IT Service Desk

Dedikeret IT-support

IT SERVICE DESK MAN KAN STOLE PÅ

Hos ITAGIL varetager vi, hver eneste dag alle typer virksomheders IT, små, mellem & store virksomheder – vi klarer det hele

ITAGIL’ services desk er til at forstå:

}

IT Service Desk 24/7

ITAGIL tilbyder overvågning og hjælp af jeres virksomheds IT 24 timer i døgnet, 365 dage om året.

Fast Pris

Med ITAGIL har man altid overblik over udgifterne til IT. Vi tilbyder 3 prismodeller for IT Service Desk, der fungerer for alle størrelser virksomheder.

Service Desk til hele Danmark

Med afdelinger på både Sjælland, Fyn og Jylland kan vores IT Service Desk yde support til hele Danmark.

Forståeligt og nemt sprog

IT skal være nemt. Derfor rådgiver vores IT-konsulenter i et sprog, hvor alle kan være med.

Erfarne IT-supportere

Med 20+ år i branchen er ITAGIL klar til at løse jeres virksomheds IT-behov.

International Service Desk

Vi er et dansk firma, men vi tilbyder også IT-support på engelsk.

IT Help Desk til alle typer virksomheder

Måske er IT Service Desk noget for jeres virksomhed

Hvis jeres virksomhed overvejer en service desk til at lette hverdagens IT-problemer, så tør vi godt smide vores navn i ringen.

Med IT Service Desk hos ITAGIL får jeres virksomhed:

  • Ingen dyr nedetid når der opstår problemer, sygdom eller ferie påvirker ikke jeres IT – Vores Service Desk er altid bemandet.
  • I løber ikke tør for ressourcer – Vi kan altid skalere efter behov.
  • Tryghed. Vi er et ISAE 3402 certificeret IT-konsulenthus og opfylder branchens strengeste krav til sikkerhed.
  • Vi har afdelinger i hele Danmark og kan altid komme ud og løse problemer on-site, hvis det er nødvendigt.

ITAGIL har i mere en 20 år været Service Desk for en lang række virksomheder. Store som små og i alverdens brancher. Vores filosofi er bygget på at gøre IT nemt og alle vores konsulenter er uddannet i både IT, forretningsforståelse og projektstyring. Sådan sikrer vi altid den bedste løsning for vores kunder.

Hvis jeres virksomhed leder efter en dedikeret IT Service Desk løsning, hvor der altid bliver svaret og fokus er på effektiv, men kvalitetssikrede løsninger, så er ITAGIL måske svaret.

Kan ITAGIL håndtere vores IT?

Det er naturligt at være skeptisk omkring outsourcing af en så essentiel del af sin virksomhed, som IT, til et eksternt Service Desk firma.

Alle konsulenter hos ITAGIL arbejder hver dag, i mange forskellige miljøer og med mange forskellige IT-løsninger. Chancen for, at jeres virksomhed har et set-up vi ikke kender er ikke stor. Vi er dog agile og altid klar til at sætte os ind i jeres virksomheds systemer og blive eksperter.

Vores IT Service Desk er vant til at arbejde med interne IT-folk. Hvis jeres virksomhed har behov for kun at bruge IT help desk til nogle typer opgaver, så er vi klar til at overtage denne del.

Sikkerhed
ITAGIL er en ISAE 3402 certificeret virksomhed. Alle konsulenter er underlagt fortrolighedsaftaler og vi starter ikke et samarbejde op uden en underskrevet databehandleraftale.
Vi har vundet 7 Gazelle priser og vores kreditvurdering er den højeste rating muligt (AAA).

Vores IT help desk er underlagt de samme regler og protokoller som resten af virksomheden, når det kommer til IT-sikkerhed.
Vi sælger selv IT-sikkerhed og benytter af os de højeste standarder inden for branchen.

Dét er vores garanti for, at jeres IT også virker i morgen. Med Service Desk hos ITAGIL er jeres virksomhed både mere effektiv OG sikret.

“ITAGIL kan levere spidskompetencer til specielle projekter eller ressourcer til at yde almindelig it-support under spidsbelastning eller i ferieperioder. Med den fleksibilitet og systemkendskab der er hos ITAGIL, vil jeg gerne anbefale ITAGIL til andre, som har brug for en fleksibel ressource/sparringspartner i IT-afdelingen.”
Bo Nielsen

Associate Director, TNS Gallup

Service Desk er for virksomheder der ønsker

En hverdag uden dyre IT-problemer

Konsulenter med forretningsforståelse, der kun er et opkald væk

~
En stabil og sikker IT Service Desk
Faste priser og mulighed for at skrue op eller ned efter behov

Ofte stillede spørgsmål til Service Desk

Hvilken samarbejdsform passer bedst til vores virksomhed?
Hos ITAGIL skræddersyer vi jeres IT-løsning. Det samme gælder samarbejdsform. Vi afklarer i opstartsprocessen, hvilken aftale der er mest fordelagtigt for jeres virksomhed.
Hvad betyder det at outsource sin IT
Outsourcing af IT-supporten betyder at i stedet for at have egne medarbejdere til at tage sig af IT, så bestiller man hjælpen udefra. Det sparer virksomheden for både plads, mandskab og ressourcer.
Kan I overtage min computer?
Vi tilbyder fjernsupport eller remote support. Så længe internetforbindelsen til computeren fungerer, kan vi få adgang til at styre ens computer fra hvor vi sidder (kun med din accept naturligvis). Virker internettet ikke, kan en køretur blive nødvendig. Om det er jer eller os der kører, bestemmer I.
Kan man få support på Engelsk?
We do speak English and our phone system will even tell us if the user has chosen English. That way we will be ready to help right away in the preferred language.

Følg vores udvikling

Skriv dig op til vores nyhedsbrev

This is my test