De fleste kender til Dansk Retursystem, men ikke alle kender til vores høje krav til IT-systemer, som skal fungere døgnet rundt. Vi valgte ITAGIL som it-vagt leverandør til flere af vores kritiske IT-forretningsområder, og selvom de ikke er de største spillere på markedet, er vi meget tilfredse med, hvordan de løser opgaverne og opfylder vores behov. Deres medarbejdere udviser stor fokus på kundeservice og er altid lydhøre for vores input til samarbejdet.

Michael Viehweg

Læs mere

Vi hos Toyota Danmark er vant til en effektiv og kompetent IT support funktion for vores interne medarbejdere og Toyota forhandlere. Da en af vores egne IT-medarbejdere skulle på orlov, stod vi og manglede en erstatning der hurtig og smertefrit kunne arbejde i vores forretningskritiske helpdeskfunktion. Vi havde i anden forbindelse tidligere stiftet bekendtskab med ITAGIL og fandt det derfor naturligt at forespørge på denne opgave ITAGIL kunne hurtigt stille et lille team af kompetente medarbejdere til rådighed der kunne overlappe hinanden, ligesom vi fik mulighed for at justere kapaciteten til det aktuelle behov, som fx ved sygdom mv. Vi har mødt nogle engagerede og dygtige medarbejdere hos ITAGIL, og giver meget gerne vores anbefaling videre.

Jens Waldstrøm - IT Chef

Læs mere

Jeg fik anbefalet ITAGIL af en god samarbejdspartner. Mit mål var at finde en meget fleksibel partner, som kunne matche et varieret behov for forskellige IT-kompetencer, heriblandt Citrix. Denne fleksibilitet har jeg fundet hos ITAGIL, som kan levere spidskompetencer til specielle projekter eller ressourcer til at yde almindelig it-support under spidsbelastning eller i ferieperioder. Med den fleksibilitet og systemkendskab der er hos ITAGIL, vil jeg gerne anbefale ITAGIL til andre, som har brug for en fleksibel ressource/sparringspartner i IT-afdelingen.

Bo Nielsen - Associate Director

Læs mere

Vi stod i Køge Kommune´s IT-afdeling med et akut behov for IT-kompetencer på et af vores driftsområder, og fandt ITAGIL lidt ved et tilfælde. Vi havde en rigtig god dialog omkring de kompetencer vi havde brug for, og vi fik mulighed for at interviewe den ITAGIL medarbejder vi i samarbejde havde matchet til opgaven. Køge Kommunes behov strakte sig over flere måneder og vi fik derfor en fleksibel og fordelagtig aftale med ITAGIL som var meget konkurrencedygtig på de elementer vi vurderer som afgørende for en kunderelation. Vi er vant til at arbejde med eksterne konsulenter, primært fra større konsulenthuse, men vi var bestemt imponeret over ITAGIL's professionalisme og medarbejderens forståelse for de tekniske opgaver der skulle løses. Når vi en anden gang har brug for en interim IT-kompetence vil vi med sikkerhed også kontakte ITAGIL for at høre nærmere.

Ricki Sørensen - IT-driftsleder

Læs mere

Vi har her hos Bonava (tidligere NCC Bolig) brugt ITAGIL og deres medarbejdere til den store omstilling vi har været igennem da vi blev udskilt fra NCC Bolig til eget selvstændigt selskab. Her er IT naturligvis en stor del af processen og ITAGIL har været i stand til både at indsætte sig i vores mange business applikationer og give konstruktiv feedback i dokumentationsprocessen. Vi har haft stor glæde af deres brede kompetencer i alt fra cloudløsninger, Office 365 og ordinær helpdesk funktion for vores krævende medarbejdere. Rent aftalemæssigt har vi udnyttet ITAGIL's fleksible aftalegrundlag som "IT Konsulent Vikar" indebærer, hvilket har fungeret godt for en virksomhed som vores hvor behovet veksler fra måned til måned

Kristina Olsen, CMO & Patrik Ström, CIO

Læs mere

Vi stod og manglede bemanding i vores interne IT-afdeling og fandt ITAGIL. Dagen efter vores kontakt stillede ITAGIL op med flere profilerede kandidater, der passede til vores behov. På under 14 dage havde vi en interim afløser på plads. Samarbejdet var projekteret til 2-3 måneder, men strakte sig til over 6 måneder. Vi kan kun give vores bedste anbefaling til ITAGIL.

Læs mere

Vi er rigtig glade for at have ITAGIL som samarbejdspartner. Vi er et mindre firma, hvor tillid, serviceniveau og tilgængelighed er nøgleord for os i forhold til vores leverandører. Vi ønsker en samarbejdspartner, vi kan ringe til uanset tidspunkt og få hurtig løsning. Vi har oftest de samme personer til at hjælpe, hvilket sparer os for tid, da de kender vores problemstillinger godt

Frederikke K. Grandt - Administrationschef

Læs mere

Da vi skulle outsource vores IT, var den største udfordring, at vi var vant til ”in-house” support. Vi blev dog positivt overraskede, og vi føler, at vi stadig har it-support lige ved hånden. Det har derfor ikke været en svær tilvænning for medarbejderne, fordi ITAGIL kun er en telefonopringning væk – og oftest løses problemerne over telefonen eller ved at gå remote på vores server eller PCere. Dertil oplever vi, at der altid er én til at hjælpe, også selvom vores kontaktperson ikke er til stede, og desuden er alle konsulenter lige servicemindede. Så i de kritiske situationer, der er opstået med tiden, har ITAGIL altid været der. Yderligere er de løsninger, som vi er blevet anbefalet, realistiske løsninger til både behov og økonomi. Dertil er vi fuldt opdaterede og har et klart overblik over vores IT-situation, så alt i alt har ITAGIL gjort vores tilværelse nemmere.

Vibeke Søndergaard - Office Manager

Læs mere

Hos ITAGIL har de nogle kompetente konsulenter, der altid står klar, når vi oplever udfordringer, og som hurtigt kan sætte sig ind i og løse vores problemstillinger, derfor har vi benyttet os af ITAGIL's support i længere tid. De har blandt andet hjulpet os med at komme over på en hosting løsning, der passer til vores behov, og de har generelt bare styr på it support og –drift. De er gode til at tale IT med os på en måde, så vi føler os helt trygge i deres hænder. Hos Den Selvejende Institution Søstjerneskolen er vi glade for samarbejdet med ITAGIL's, og vi kan varmt anbefale dem til andre, der er interesseret i at finde en dygtig og professionel samarbejdspartner inden for IT.

Liselotte Widén Administrativ leder

Læs mere

Vi valgte ITAGIL fordi de virkede professionelle, personlige og fordi firmaets størrelse er passende til os. Vi har en hybrid løsning bestående af egen server og hosted elementer som vi oplever meget positivt, og vi kan lide den fleksibilitet løsningen har givet os. Det er især en fordel at vi har adgang til vores server hjemmefra, da vi har mange arbejdstimer i løbet af en uge. Det har selvfølgelig været en learning experience at arbejde på en terminalserver og ikke en lokal computer, men ITAGIL's konsulenter har været gode til at forklare processen, og hvis der er opstået problemer, er de blevet løst hen ad vejen. Som sagt har løsningen øget fleksibiliteten men det er også genialt, at vi undgår at investere i nyt hardware. ITAGIL's konsulenter har ikke kun hjulpet os med implementeringen af et nyt system, men i forbindelse med vores flytning opstillede de alternative løsningsmodeller, så flytningen kun forstyrrede arbejdet minimalt. Vi oplever at ITAGIL's konsulenter både er professionelle og lette at komme i kontakt med ved daglig it-support og it-drift - Det er meget vigtigt for os, så det sætter vi pris på, og derfor kan vi helt klart anbefale ITAGIL til andre.

Brian Sheldon - Partner

Læs mere

Vi har haft en ekstremt god dialog med ITAGIL igennem hele forløbet allerede fra de afgav tilbud på opgaven til i dag, hvor vi er i mål med implementeringen. De har under hele forløbet været lydhøre overfor vores behov og er vendt tilbage med konstruktive forslag til løsninger - også ofte løsninger, som vi ikke selv havde overvejet. Det har betydet, at vi er gået fra en 100 % egen lokal løsning til en fuldstændigt terminalbaseret løsning hosted hos ITAGIL. Det har betydet, at vi har fået en langt større fleksibilitet i forhold til vores it-support og drift, arbejde hjemme fra eller på farten end tidligere. ITAGIL har igennem hele forløbet reageret hurtigt på vores henvendelser og indgået i en god dialog med os om hvor vi var i forløbet og hvad der manglede før vi kunne komme i mål.

David Nielsen

Læs mere

Vi har nogle ønsker til en IT-virksomhed og dem lever ITAGIL absolut op til, og vores hostede løsning fungerer rigtig godt. For os er det meget betydningsfuldt at der er konsulenter vi altid kan få fat i til at løse vores IT-support behov med det samme, og det har ITAGIL. Derfor er det en økonomisk fornuftig løsning for en mindre virksomhed, hvor vi skal være 100 % sikre på at vores IT-virker. Det var dog også nærliggende at vælge en løsning i skyen, da vi er meget mobile. Det giver bl.a. alle adgang til nødvendige filer og økonomiprogrammet. Yderligere er der stordriftsfordele ved hosting, og vi er altid fuldt opdateret. Vi mener at der er balance mellem værdi og omkostninger, og det er også derfor vi til enhver tid anbefaler ITAGIL til andre.

Steen Thomsen - Direktør

Læs mere

Det er meget personligt og vedkommende, at direktøren selv tager de årlige statusmøder med kunderne - det værdsætter vi i UCSF. Man kan i det hele taget altid forvente kvalificeret og reel rådgivning fra alle medarbejdere i ITAGIL, hvilket gør dem til en værdsat samarbejdspartner. Vi har været glade for ITAGIL's mulighed for at tjekke vores timeforbrug online, så vi altid ved, hvor meget tid vi har tilbage. ITAGIL leverer værdi for pengene – såsom en klar udmelding, hvis det ikke er økonomisk rentabelt at reparere en pc, i stedet for at bruge flere timer på at få den til at leve op til noget, den ikke kan. Vi fik tidligere support fra et enmandsfirma, hvilket gik fint, men det var frustrerende i længden ikke altid at kunne få fat på ham. Derfor valgte vi ITAGIL som vores IT-support i sommeren 2008. ITAGIL's priser lå lavere end konkurrenterne, og de havde allerede dengang en god forståelse for vores server-baserede kontormiljø og udfordringerne i at være delvis koblet til Rigshospitalets store netværk. Vi vil varmt anbefale ITAGIL til andre virksomheder, der overvejer at skifte IT-leverandør.

Anders Larsen - IT-ansvarlig og bibliotekar

Læs mere

Da vi blev flere i virksomheden begyndte vores egne løsninger til fildeling og kalenderdeling ikke at fungere for os, derfor søgte vi hjælp til den rigtige løsning, som matchede vores behov. I den forbindelse havde vi et godt opstartsmøde med ITAGIL, hvor vi fik forklaret og vist, hvordan den rigtige løsning for os kunne se ud. ITAGIL var både hurtige og pålidelige, og havde samtidig stor forståelse for vores virksomhed og dens størrelse. Løsningen blev på sikker vis implementeret og efterfølgende blev hver medarbejder instrueret i brugen af den nye løsning. Hvis vi i dag står med IT problemer er ITAGIL meget nemme, at komme i kontakt med og de løser vores IT udfordringer hurtigt. Vi har valgt at bruge ITAGIL som vores eksterne IT afdeling, da pris og kvalitet hænger sammen her. Vi vil til hver en tid anbefale ITAGIL.

Lotte Reffs - Adm. Direktør

Læs mere

Vi er en større international organisation og er afhængige af it-afdelinger i flere lande. ITAGIL har varetaget at samle kommunikationen med de relevante it-folk på tværs af lande og tidszoner og sørget for at vores nye løsning kan spille sammen med det i vores andre afdelinger. Vi har igennem flere år været kunde hos ITAGIL og da vores ældre lokale server begyndte at køre ustabilt, skulle vi finde en løsning. ITAGIL var hurtige til at skitsere flere muligheder. Med grundige budgetter for en 2 årig periode samt andre fordele/ulemper ved mulighederne, gav det os et godt overblik og gjorde beslutningsprocessen meget nem. Vi valgte at gå videre med en 100% hosted løsning hos ITAGIL. Vores hosting aftale betyder, at ITAGIL tager sig af alt overvågning og drift af serverne. Vi har desuden en rammeaftale, som vi benytter til den daglige drift og hvad der ellers måtte dukke op af IT-udfordringer. Ved at det hele er samlet, har ITAGIL også det samlede overblik over samtlige arbejdsstationer og systemer og kan derved hurtigt løse de både store og små udfordringer, der altid vil være ved brug af IT. Vi kan med sikkerhed anbefale ITAGIL's løsninger og kompetente medarbejdere.

Jette Magnussen - Account Manager

Læs mere

Vi er stolte over vores certificeringer og tildelinger, som vi arbejder hårdt for at opnå hver eneste dag, så du er sikker på, at vores løsninger altid lever op til de høje kvalitets- og sikkerhedskrav, der er påkrævet.