KOMPETENCER

Få din egen IT-Afdeling – Ud af huset

”Tænk på os som dit IT-afdeling og tænk ikke mere på IT”

fleksibel itagil fyr - sidder i split henover to stole med en laptop i hånden

Din agile IT-Partner – Uanset om du har 1 eller 1000 medarbejdere

Som virksomhed – stor som lille – er der altid et hav af ting der skal fungere. I hverdagen er der som regel rigeligt at tage sig til, uden at skulle bekymre sig om IT.

Men har man ikke styr på sin IT, kan der hurtigt komme udfordringer, som man er nødsaget til at tage stilling til. Og helst i en fart.

Nogle vælger at have sit helt eget team af folk, der kan tage sig af, at løse virksomhedens IT-udfrodringer, mens andre måske ikke har plads eller ressourcerne til at gøre dette.

Få tryghed i virksomheden

For de fleste handler det om at få tryghed i virksomheden.

Der kan være mange fordele ved at have sin IT-afdeling ude af huset. Dels sparer det pladsen og løningerne, og dels er hjælpen kun et enkelt opkald væk. I dag kan mange løsninger klares via remote desktop, hvor en af vores kollegaer overtager din kollegas computer og finder sin vej rundt for at få trykket på det helt rigtige.

En anden kæmpe fordel ved at have sin IT ude af huset er, at det er super nemt at skallere sin forretning i forhold til de behov, der måtte opstå. Du kan således nemt skrue op og ned for behovet af antal support timer, server størrelse og licenspakker m.m.

Du har altid nem og hurtig adgang til den rigtige support – uden at skulle kastes frem og tilbage imellem afdelinger. Du undgår også udfordringer i forhold til at dine IT-genier er på ferie, er syge eller på orlov.

Ekstern IT-service fungerer bare bedre og du slipper også for at tænke på strømregninger, opsætning af servere og andet udstyr, der skal vedligeholdes.

Den del og meget mere klarer vi

Fordele ved ekstern IT

IT-Support bør være nemt og ligetil og uden, at det skaber andre problemer for virksomheden.

  • Skallérbar løsning
  • Fjernsupport
  • Nemt og hurtigt
  • Ingen sygedage
  • Ingen ferier
  • Ingen barsel
  • Ingen undskyldninger

Kernekompetencer

IT-Support

Hjælp med ét opkald.

Serverhosting

Styr på filerne.

IT-Konsulent

Få optimeret dit IT.

IT-Sikkerhed

Undgå bøder fra myndighederne.

Hos ITAGIL har de nogle kompetente konsulenter, der altid står klar, når vi oplever udfordringer, og som hurtigt kan sætte sig ind i og løse vores problemstillinger, derfor har vi benyttet os af ITAGIL’s support i længere tid.

De har blandt andet hjulpet os med at komme over på en hosting løsning, der passer til vores behov, og de har generelt bare styr på it support og –drift. De er gode til at tale IT med os på en måde, så vi føler os helt trygge i deres hænder.

Hos Den Selvejende Institution Søstjerneskolen er vi glade for samarbejdet med ITAGIL’s, og vi kan varmt anbefale dem til andre, der er interesseret i at finde en dygtig og professionel samarbejdspartner inden for IT.

Søstjerneskolen

Vores historie

ITAGIL’s historie går tilbage til 2001, hvor vores nuværende direktør Kim, startede ud for sig selv i København med en lille håndfuld kunder.

Siden har virksomheden vokset sig større i både antal medarbejdere samt i det lokale samfund. Virksomheden har igennem årene gået sammen med to andre IT-virksomheder under navnet ITAGIL og har i dag afdelinger på Sjælland og i Jylland, hvor der serviceres omkring 1000 virksomheder i Danmark og Norden.

ITAGIL er et ISAE 3402 certificeret IT-drift- og konsulenthus, som har specialiseret sig i at være outsourcing partner indenfor IT.

Lær mere om ITAGIL

Vi hjælper dig med meget mere…

Samarbejdsformer

Ad Hoc
995,-
pr time

Når behovet opstår står vi klar inden for vores almindelige åbningstid.

Faktureres pr halve time
Betal efter forbrug
Support fra 8-17 (fredag 8-16)
Support- & driftsaftale
Fra 595,-
pr bruger pr måned

En abonnementsordning der giver tryghed for budgettet med ubegrænset support. Kræver et minimum af 15 aktive brugere.

Fri support & drift
Budgetsikring
Fast teknisk ansvarlig
Mulighed for 24/7 support

Mulighed for vagtordning

Vi tilbyder en vagtordning, hvor du har mulighed for support 24/7 – hele året rundt.
Forudsætter en Rammeaftale eller en All Inclusive aftale