Jobbet
Vi har brug for en kollega til vores supportteam i Tønder der kan identificere et problem, nedbryde det i løsbare elementer og implementere løsningen hos vores kunder. Vi søger en servicemindet og udadvendt person med sans for struktureret arbejde og kvalitet. Du skal selvstændigt, dog med støtte fra virksomhedens vidensgrundlag, medvirke til at løse en række driftsmæssige opgaver som f.eks. helpdesk, onsite service, implementeringer, dokumentation og generel bistand vedr. IT-mæssige områder for vores kunder.
Lidt om os:
ITAGIL er en veldrevet og succesrig IT-virksomhed med afdelinger på Sjælland, Fyn og Jylland. Vores dygtige og passionerede medarbejdere har bidraget til imponerende resultater, såsom:
- Udnævnt til Børsen Gazelle seks gange
- Nomineret til årets læreplads
- Kontinuerlig vækst år efter år
- Kundetilfredshed på over 98%
Vi er cirka 40 medarbejdere fordelt på kontorer i Nærum, Odense og Tønder, der leverer og vedligeholder virksomheders IT-infrastruktur og -systemer samt supporterer deres medarbejdere med alt inden for IT. Vi arbejder bl.a. med cloud-løsninger, serverhosting, Microsoft-løsninger (herunder M365), IT-sikkerhed, servere, netværk, PC’er/Macs, applikationsudvikling og IT-compliance. Vi sætter barren højt for kundeservice, så vores kunder altid får en god oplevelse, når de er i kontakt med os. Vores motto er ”we make IT easy”, hvilket vi arbejder systematisk efter hver eneste dag, både internt overfor vores kollegaer og eksternt overfor vores kunder. Derudover lægger vi stor vægt på kollegialt fællesskab, og at det skal være sjovt at gå på arbejde – glade medarbejdere giver glade kunder!
Vores forventninger til dig
Du skal have en præsentabel fremtræden. Du skal kunne tale/skrive dansk og engelsk flydende. Du skal have kørekort. Du skal arbejde struktureret og med forståelsen for dokumentation og ITIL/SPOC sagshåndtering som en absolut nødvendighed. Du skal kunne håndtere dine egne sager, samtidig med at være en teknisk støtte for dine kollegaer og være villig til at indgå i et team der alle giver sig 100% for opgaven. Du skal gerne have 2-3 års erfaring fra en lignende stilling og være klar til at tage næste skridt i din karriere. Du skal have et solidt teknisk fundament med O365, Azure, Windows servermiljøer herunder gerne RDS, Exchange, HyperV-virtualisering, netværk og IT-sikkerhed herunder anerkendte firewalls og backupsystemer.
Vi tilbyder
- At blive en del af vores supportteam
- Selvstændigt ansvar for opgaver og projekter
- Et spændende og udviklende miljø
- En ungdommelig virksomhed med højt humør
- Frokostordning og andre medarbejdergoder
- Løn, pension og sundhedssikring efter anciennitet og kvalifikationer
Yderligere oplysninger og ansøgning
Hvis du vil vide mere om stillingen kontakt da afd. direktør, Keen Holt Simonsen i vores Tønder afdeling på tlf. 7026 1618 eller khs@itagil.dk
En eventuel ansøgning med billede fremsendes på mail job@itagil.dk