De fleste brancher er i dag afhængige af, at deres IT fungerer døgnet rundt. Desværre finder mange virksomheder først ud af overvågnings- og supportbehovet, når alarmen er gået. Sådan behøver det ikke at være.
Hos ITAGIL tilbyder vi at overvåge og supportere jeres IT-infrastruktur, og vores konsulenter er klar til at løse daglige supportbehov – også efter solen er gået ned! Med vores IT-vagtordning står der altid en kvalificeret ITAGIL konsulent klar 24/7 til at hjælpe jer, lige når I har brug for det.
En af vores kunder, der er afhængige af adgang til effektiv support og drift af deres IT, døgnet rundt, er Dansk Retursystem. Og vi er stolte af, at IT-Branchen, Danmarks største brancheorganisation for IT- og televirksomheder, har udgivet en artikel om det vellykkede samarbejdet mellem Dansk Retursystem og ITAGIL.
Som mange andre af vores kunder, har Dansk Retursystem vurderet, at det er en kostelig affære selv at skulle styre og bemande en IT-vagtordning hele året rundt. Derfor har de i stedet valgt et samarbejde med os hos ITAGIL, hvor de med et enkelt kald kan få hjælp til deres IT, fra kompetente IT-konsulenter – til trods for at de selv har en intern IT-afdeling.
Uanset om der er tale om de automatiske flaskeautomater, chaufførernes terminaler eller de mange interne it-systemer, er der nemlig tale om IT-løsninger, der bare skal fungere 24/7. Og med over 15.000 tilmeldte butikker, kontorer og restauranter er der mange IT-bolde i luften hele tiden.
”Jeg kan ikke være andet end imponeret over vores interne IT-afdeling og ITAGILs evne til i fællesskab at overvinde enhver form for hændelser, der kan opstå i vores unikke og komplicerede IT-landskab. Med ITAGIL’s support, kan vi bedre levere de ønsker og krav, der er til vores digitaliseringsrejse, og det kommer både vores kunder og medarbejdere til gode” udtaler Michael Viehweg, IT-Manager i Dansk Retursystem.
Samarbejdet begyndte med en simpel løsning, hvor medarbejderne i Dansk Retursystem døgnet rundt kunne kontakte en ITAGIL konsulent igennem vores IT-vagtordning, hvis en alarm lød fra et af deres mange systemer. Løsningen var imidlertid så god, at samarbejdet blev udvidet yderligere.
I dag bruger Dansk Retursystem også vores IT-Konsulent Vikar service til opmanding i deres interne IT-afdelingen under f.eks. ferier eller barsel, ligesom vi deltager i deres daglige helpdesk og rent fysisk nu sidder ude hos Dansk Retursystem, så de hvert år kan få 1,4 mia tomme flasker til at køre på skinner… i stedet for at bøvle med IT.
ITAGIL – we make IT easy
Læs IT-Branchens artikel om det vellykkede samarbejde mellem ITAGIL og Dansk Retursystem her