ITAGIL indfører ekstraordinære tiltag ifm. Coronavirus

covid-19 - coronavirus

I øjeblikket udvikler Corona (COVID-19) situationen sig meget hurtigt på tværs af Danmark. Det er naturligvis noget, vi hos ITAGIL tager yderst alvorligt. Derfor har vi efter myndighedernes udmeldinger valgt at indføre ekstraordinære tiltag, som gør, at vi udgør mindst risiko for yderligere spredning eller smitte af COVID-19, og dermed er med til at beskytte både vores kunder og medarbejdere.

Samtidig har vi valgt at prioritere vores ressourcer sådan, at de bedre understøtter vores kunders nuværende behov og forretningssituation.

 

Har du brug for at kunne arbejde hjemmefra?

De fleste virksomheder sender enten alle eller grupper af deres medarbejdere hjem for at arbejde, så de kan undgå en eventuel smittespredning og samtidig fortsætte med at drive deres forretning.

Derfor er en af vores højeste prioriteringer i denne krise at hjælpe andre virksomheder med at implementere sikre hjemmearbejdspladser, så de kan være med til at holde hjulene kørende i samfundet, til gavn for den enkelte og for fællesskabet.

Hos ITAGIL har vi mange års erfaring med at implementere hjemmearbejdspladser (VPN, RDS eller fjernstyring) og online mødeløsninger, fx Microsoft Teams. Vores konsulenter afklarer nemt og hurtigt sammen med dig, hvilken løsning der passer bedst til din virksomhed.

Kontakt os allerede i dag, så du og din virksomhed kan arbejde sikkert og effektivt hjemmefra.

 

ITAGIL er 100% tilgængelig

ITAGIL står fuldt til rådighed som altid! Da vi yder services, der er af kritisk karakter for samfundet, fortsætter vi med at være 100% tilgængelige og levere alle vores services, herunder drift og support af vores kunders IT. Det betyder, at du inden for vores almindelige åbningstid stadig vil kunne få fat i os via vores officielle kanaler, som er:

Dette gælder uanset, om det drejer sig om support, salg eller andre forespørgsler.

De rammeaftalekunder, som er med på vores 24/7 vagtordning, vil derudover stadig kunne få support uden for vores almindelige åbningstid af den vagthavende ITAGIL konsulent ved at ringe til vores vagtnummer.

 

Ekstraordinære tiltag hos ITAGIL

Vores Konsulenter er instrueret i at håndtere denne situation professionelt, men det er klart, at de næste par uger kommer til at have en indflydelse på alles hverdag. Derfor har vi sat nogle retningslinjer op, som vi håber, vi alle i fællesskab kan opretholde.

For at beskytte vores kunder og medarbejdere mod COVID-19, har vi besluttet at håndtere så mange sager, som det er muligt, via fjernforbindelse. Det betyder, at kundebesøg over den næste tid primært sker ved kritiske situationer.

Hvis du ønsker, at vi skal komme ud on-site, så vil vi, i samarbejde med dig, vurdere om det er en forretningsmæssig kritisk opgave, noget vi kan klare via fjernforbindelse, eller om det eventuelt kan skubbes til et senere tidspunkt.

I tilfælde af on-site besøg, hvor der er direkte kundekontakt, vil vores altid flinke konsulenter undgå at give håndtryk. Samtidig vil de bruge handsker, hvis der skal arbejdes med lokale maskiner m.m.

For at undgå smitte internt sådan at vi kan sikre kontinuitet for vores kunder og blive ved med at yde alle vores services i denne periode, har vi valgt at dele vores bemanding op, sådan at halvdelen af vore medarbejdere arbejder hjemmefra og halvdelen arbejder på vores kontorer.

 

Den løbende udvikling

Vi holder os naturligvis helt opdateret med udviklingen og reagerer på situationen i forhold til de offentlige udmeldinger, der måtte komme, hvor vi vil følge myndighedernes anbefalinger.

Vi håber på din forståelse i forbindelse med vores tiltag i denne ekstraordinære situation og beklager samtidig eventuelle gener, du måtte opleve på grund af dem.

Vi ser frem til i fællesskab at komme ud på den anden side af ”karantænen”, og til fortsat at hjælpe dig med din IT på forsvarligvis indtil da.

 

Med venlig hilsen
ITAGILwe make IT easy

Kontakt eller find vej til ITAGILS afdelinger

København
Skodsborgvej 305E
2850 Nærum

Odense
Rolundvej 1
5260 Odense S

Tønder
Fabriksvej 15
6270  Tønder

IT-support

+45 7026 1617

Salg, bogholderi & administration

+45 7026 1618

Mandag – Torsdag 08.00 – 17.00  |  Fredag 08.00 – 16.00 Mulighed for 24/7 support efter aftale

apple logo
dell registered partner
hp business partner
globalconnect logo
lenovo logo
co2 neutralt website